Idealservice
Case
Komplet videostrategi
Lad os dykke ned i casen for
Idealservice
Idealservice hjælper private boligejere med rengøringen. Vi har produceret en videostrategi til dem bestående af:
-
Header video
-
Kunde testimonial video
-
Præsentations video
-
Micro content videoer
Vores 4 steps proces
Komplet videostrategi
Da Idealservice ønskede at opdatere deres brandidentitet og hjemmeside, ønskede de at implementere video, da de allerede kendte den positive effekt det har på virksomheder. Vi startede med et opstartsmøde, hvor vi lærte virksomheden bedre at kende og hvad der adskiller dem fra andre på markedet.
Idealservice er en unik servicevirksomhed, der lægger stor vægt på den tid, de giver tilbage til deres kunder. Det var især vigtigt at få kommunikeret dette gennem de videoer, vi skulle producere for dem.
Vores videostrategi bestod af fire forskellige typer video, som hver især har deres egen unikke effekt på deres potentielle kunder, der besøger dem online. Den første video er en header-video, der inviterer seerne direkte ind i deres univers med lækre optagelser af rengøring og en stærk tekst "Du gør det du elsker - mens vi tager rengøringen", og en tydelig CTA-knap under videoen.
Hvis man scroller længere ned på deres hjemmeside, vil man blive mødt af en kundetestimonial-video, hvor vi har interviewet 5 forskellige kunder, som er super glade for deres service. Vi stillede dem de relevante spørgsmål for at formidle den værdi, de skaber for deres kunder.
På deres "Om os" side finder man en video af ejeren, der i et interview fortæller om virksomheden og deres værdier.
Effektiv videostrategi
4 video-typer på hjemmesiden øgede Idealservice's synlighed og kommunikerede effektivt deres værdier og tilbud.
Engagerende kundetestimonials
Vores kundetestimonial-video med 5 kunder har opbygget tillid og øget interesse for Idealservice's service.
Stærk brandidentitet
Idealservice's video af ejeren har styrket deres brandidentitet og differentieret dem fra andre virksomheder.
Professionelt powerhouse
Dette fandt Idealservice
vigtigt i et samarbejde
-
Klare og realistiske mål og forventninger.
-
God kommunikation og åbenhed.
-
Evnen til at arbejde sammen mod et fælles mål.
-
Overholdelse af deadlines og tidsplaner.